دستگیری متهم متواری منطقه خلیج تهران 

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی در محدوده خلیج تهران اقدام به تیراندازی کرده بود خبر داد.

سرگرد محمد زیدی گفت: ماموران پایگاه پنجم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری در خصوص شرارت و تیر اندازی اراذل و اوباشی در درگیری منطقه خلیج تهران دریافت کردند. دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.  

وی افزود: با حضور ماموران پایگاه پنجم سازمان اطلاعات در صحنه جرم و انجام تحقیاقت اولیه هویت و مشخصات متهم شناسایی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در شهر اندیشه استان تهران شناسایی شد گفت: پس از اخذ نیابت قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر پلیس انتقال یافت.

 معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران توضیح داد: متهم در پی جوئی‌های انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد که سلاح جنگی را در مخفیگاه دیگری در محدوده شهر زیبا پنهان نموده است.

وی ادامه داد: به دست آوردن این اطلاعات ماموران این سازمان در گام دیگر به مخفیگاه متهم مراجعه و با هماهنگی‌های قضائی، در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم سلاح گرم کشف شد.  

 زیدی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای اخذ دستور قضائی به دادسرا معرفی شد.

این مقام پلیسی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباشی که همواره قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار